Sanningen att säga

frukost på sängen

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag av att min älskade sambo kom med frukost på sängen till mig! :) Dessutom gjorde han mitt favoritte till oss båda (älskar att han vet vilket mitt favoritte är!) vilket var en perfekt start på denna kalla dag. Vaknade dessutom med ont i halsen och rinnande ögon vilket inte är lovande alls, sjuk har jag inte tid att vara igen!
Så fort Håkan har duschat klart ska vi ge oss iväg mot Coop och handla mat för resten av veckan och kanske hinner jag in och kolla sminkrean på Kicks, vi får se lite hur tiden rinner iväg. Håller som sagt på att städa ur mina sminklådor och alla mina tidningar och ser över vad jag behöver köpa nytt - vilket är en del!
Ska lösa problemet med kameran idag också är tanken, hitta laddaren och sen kunna lägga upp alla fina bilder här. :) Har ju en del som jag lovat visa här på bloggen! Tänkte göra en kort sammanfattning över förra året också, men som sagt, ikväll... ;)
Nu -> Coop!
Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: