Sanningen att säga

great hair

Kategori: Allmänt

Okej, så det har blivit dags att visa vad som fått mitt hår att må bättre än jag kan minnas det. Jag sökte länge och väl bland vänner, bloggar och i butiker för att hitta vad som skulle göra det fint igen. Jag har ett tunt hår som har naturliga lockar, problemet är att lockarna inte vill stanna i håret utan det blir snabbt rakt men lockar sig igen vid fukt. Ett annat problem är att det har haft svårt att växa utan att gå av och lätt blir frissigt.


Så testade jag det här eftersom jag fick ett prov i Glamour. TRESemmé Moisture Rich - fantastiskt! Det är allt jag kan säga, hade ett prov till jag fått någon månad innan och jag fast. Så när jag var och handlade senast såg jag att de fanns i butiken och bestämde mig för att köpa hem schampoo och balsam eftersom våra hemma nästan var slut. Köpte dock varianten Healthy Volume. Efter att ha använt det nu i några veckor måste jag säga att det överträffade min förväntan. Är riktigt nöjd och jag absolut älskar de stora förpackningarna!

Dessutom köpte jag hem inpackningen från John Frieda sedan jag köpte en annan produkt från märket i julas som jag trivts med. Tycker verkligen den funkar på mitt hår vilket är en fördel. Fått massor av fina komplimanger för håret sedan jag började använda de nya produkterna och väntar nu bara på att klippa mig för att verkligen känna att håret är på topp! :)


Nu ska jag packa klart och dammsuga. Imorgon bär det av till Stockholm igen! ♥

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: