Sanningen att säga

inventering!

Kategori: Allmänt

Håller för fullt på att inventera mitt liv, först ut nu i januaristarten är skönhetsprodukterna. Har delvis fyndat en hel del nytt, snyggt, kvalitativt smink nu under julrean i Stockholm men jag har också en bra bas redan i mitt (eller ja, mitt och Håkans) badrumsskåp. Tänkte fota och lägga upp lite bilder på mina favoritprodukter just nu så kanske ni kan få lite tips när ni behöver leta uppdateringar till era necessärer. :)
Dock har båda våra kameror urladdade batterier, laddarna är mystiskt försvunna och min mobilkamera har helt gett upp - vet inte hur - så bilderna får dröja (detsamma gäller bilderna på lägenheten för alla er som hört av er och väntar ;)).
Beställt lite nya godbitar idag i alla fall, vilket gick på 500 kronor så jag känner att det var prisvärt och inte för dyrt för mig just nu. Ser fram emot att få avin att paketet går att hämta ut på Maxi!
Kan fortsätta hylla min absoluta favorithandkräm - Almond Oil Daily Hand & Nail Cream från The Body Shop.
Gör mina händer fantastiskt mjuka, luktar jättegott och jag tycker förpackningen är riktigt snygg att ha i väskan. Har lovat mig själv att bli bättre på att inte glömma den hemma nu när det är riktigt kalla dagar så den står framför mig på datorbordet just nu. :)
Dags för en dusch och sen blir det en kopp pepparmyntate från Friggs. Världens bästa te som dämpar mitt sötsug och smakar underbart!
Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: