Sanningen att säga

önskelista just nu!

Kategori: Allmänt



Här är lite önskeprodukter till mitt badrum just nu. Främst är det Essies nagellack som lockar, Mint candy och Matte about you. Smashbox primer och The Body Shops kommande love gloss känns också som ett måste. :)

Har självfallet ännu mer härligheter att rekommendera men de kommer i ett annat inlägg. Försöker fokusera på att måla om mina naglar i en mörkblå nyans just nu samtidigt som jag tittar på Biggest Loser, de går ner galna nummer per vecka just nu och jag känner mig enormt tjock och blir ledsen av att inse att jag inte har samma disciplin. Jag måste, måste, måste orka kämpa och orka hålla humöret uppe för just nu är det inte på topp. Utan Håkans outtröttliga kärlek och support skulle det inte ens gå som det går nu, han lyfter mig och han gör mig så sanslöst lycklig. Jag är så tacksam att han vill ha mig som sin sambo!


Nu - laga kycklingwok och fixa en ny kanna citronvatten.

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: