Sanningen att säga

same, same but different

Kategori: Allmänt

Bloggen har fått ett nytt utseende! :) Det har tagit en hel del tid eftersom jag ännu inte har stor kompetens inom ämnet men bra har det gått. Har lite småsaker kvar att ändra men nu kan jag fokusera på att få upp inläggen jag utlovat! :)

Vårt nya Wii vi fått hem är underbart! Bästa tillökningen i vår lägenhet sen vi flyttade hit.
Ska sätta mig och spela lite nu för att koppla bort dagens redovisning och sen blir det tvätta håret, lägga ansiktsmask och titta på Futurama säsong 3. Lugn, mysig kväll med andra ord!

Idag var min syrras sista dag på jobbet innan mammaledigheten btw, är så exalterad att det inte är lång tid kvar innan lilla Simon tittar ut och förtrollar mig. Vi åker upp den 28e för att gå på David Gray den helgen och åker hem igen måndag den 1 februari, så jag håller mina tummar för att Simon kommer tidigt så jag får träffa honom då. :)


Massa fredagslove,

M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: