Sanningen att säga

Tvåtusentio

Kategori: Allmänt

Så var det ett nytt år med nya möjligheter, äventyr och oförglömliga stunder! :)
Hade en riktigt trevlig afton med Håkan och Karin igår där vi lagade 3-rätters, drack vin, såg fyrverkerier och avslutade med en härlig film. Det är så det ska vara.

Kommer summera förra året i ett senare inlägg och kicka igång bloggen med inlägg om vad som får 2010 att bli helt underbart - allt från prylar, kläder, resor, vänner, smink, film, musik och självfallet mat! Har nämligen nya ledord för det nya året, nämligen att vara den bästa mig jag kan vara. Det kommer gå strålande eftersom året inleddes med att vakna upp bredvid mannen jag älskar av hela mitt hjärta!

Idag ska vi dessutom fortsätta plugga, ut och gå en uppfriskande promenad och förhoppningsvis se Avatar 3D med Jennifer i kväll. Väntar på svar men tror hon fortfarande sover, min bästa vän i världen. :)

Nu blir det frukost!

♥ M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: