Sanningen att säga

Valentin-kakor!

Kategori: Allmänt

Awesome! Om ni bara visste vad jag såg när jag promenerade runt inne på Coop idag - Delicatos valentinkakor! Världens godaste kakor som jag älskat sedan jag var liten och mamma köpte med sig några hem. Vissa av er kära vänner har blivit påprackade dessa små underverk de senaste åren men eftersom de bara dyker upp kring alla hjärtans dag (och jag inte sett dem på länge) har jag inte ätit dem på många år. Så jag vet vad som kommer finnas i massor när Håkan och jag firar vår första alla hjärtans dag-söndag ihop! :)

Just nu planerar jag en hejdundrande brunch, total mys- och chilldag och en stor hemmalagad middag. Detta främst eftersom Håkan kommer vara bakis som satan efter punschbingo och två heldagar sprit på Hjärtslaget. Jag kommer hur som helst älska honom och ta hand om honom och mata honom med härlig färsk frukt och valentinkakorna!


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: