Sanningen att säga

vårkänslor!

Kategori: Allmänt

Har hunnit spana in lite sköna plagg jag skulle vilja ha i min vårgarderob. Det är självklart inte allt jag hunnit spana ut men en del karameller jag tror skulle kunna förgylla månaderna fram till hösten igen!

Hos Gina Tricot har jag fallit pladask för den gråa väskan och de härliga mjukt röda tonerna i tröjor. Har länge funderat på ett par leggings med skinndetaljer och de här verkar perfekta! :)


Titta på de fantastiska skorna hos Monki! De kommer införskaffas om jag ser dem i butik, dessutom den vita tröjan som är en typisk Marika-tröja. Ser fram emot att se vad mer som kommer gömma sig i butiken!


Klänningen. Det är allt jag vill säga, den vackra klänningen med fickor är jag helt såld på! De lila tygskorna, mintgröna tröjan och kilklackarna är också perfekta för våren!


Underbara leggings och jag har länge letat efter den perfekta rutiga klänningen i blågröna nyanser. Det här kan mycket väl vara den, ska spana in dem nu under Stockholmsbesöket. Hoppas på att få lite inköpt, dock försöker vi spara lite pengar och jag har redan beställt lite smink från great England idag så vi får se.

Har dessutom spanat in en väska från Björn Borg och några par jeans från lite olika ställen. Mer om dem ifall de inhandlas. :) Nu ska jag krypa ner i sängen hos min älskade sambo!

Söta drömmar allesammans,

M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: