Sanningen att säga

Bröllopet

Kategori: Allmänt

Tyckte hela bröllopsdagen var underbar måste jag säga! Hade tänkt skriva ett långt inlägg om hur romantiskt och sagolikt allt var och hur det fanns en personlig prägel på varje del av dagen men jag känner inte att jag orkar faktiskt. Istället vill jag bara hoppas att jag får ett lika ljuvligt bröllop när det är min tur och att jag kan välja en lika fantastisk klänning som lyfter mig till nya höjder - för klänningen var ren perfektion på Victoria! :)



Tårarna rann under Daniels tal kan ju tilläggas, de kommer bli ett sådant ljuvligt gift par som kommer representera Sverige strålande! Kan tänka mig hur deras liv på Haga Slott kommer bli med söta små barn och härliga vänner som Kronprins Haakon från Norge ;)

Hoppas verkligen att ni alla sett bröllopet eller att ni väljer att se valda delar av det på t.ex. SVT Play. Det var verkligen en historisk händelse och vilken historisk händelse sen! :D


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: