Sanningen att säga

PARIS!

Kategori: Allmänt

Helt sjukt som bara Maria och jag kan. :) På torsdag åker vi till Paris från olika flygplatser, till olika flygplatser och ska lyckas mötas upp på Gare du Nord. Ska bli fruktansvärt mysigt, härligt och roligt att få träffa henne igen och att göra det på en spontanresa till Paris!

Mest av allt ser jag fram emot att se Eiffeltornet i skymningen, äta macarons på Ladurée och strosa runt på smågatorna och leta fyndköp. Speciellt att få uppleva allt det här med underbara Maria som jag längtat som en galning efter att träffa igen och som jag saknar att vara på resande fot med. :)

Skrivit packlista, tvättat kläder, tagit upp resväskan och varit iväg och köpt lite småsaker till necessären idag och nu ska jag mysa med min älsklings-Håkan och mumsa på popcorn!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: