Sanningen att säga

Dagen efter medlemsmöte

Kategori: Allmänt

Igår var en lång dag, en väldigt lång dag på väldigt dåliga stolar vilket gör att jag idag knappt kan röra mig. Jag har så galet ont i ryggen och nacken, min ena axel har låst sig helt och mitt huvud dunkar som att det ska explodera. Önskar morfindropp just nu..

Medlemsmötet igår var intressant, som vanligt kommer många synpunkter och argument att ta ställning till men det mest spännande är ändå hur fel allt kan vara och hur det kan bli ännu mer fel under mötets gång.. jaja, får hoppas att nästa medlemsmöte sköts bättre och att folk vågar erkänna när de gör fel.

Hur som helst, ska försöka skriva klart referenserna på hemtentan nu som ska in om två timmar. Helst vill jag lägga mig i ett varmt bad och gråta dock så vi får se hur det går.


Love, M

Kommentarer

  • Annika säger:

    Ja fyy vilka sviter man har från gårdagen iaf att komma upp till skolan. Men det låter som du har det jobbigt gumman! Hoppas det blir bättre för dig! KRAM

    2010-03-31 | 23:11:01

Kommentera inlägget här: