Sanningen att säga

måndag

Kategori: Allmänt

Det har varit några omtumlande dagar med bra nyheter, dåliga nyheter, trevligt sällskap och nu förkylning. Har världens huvudvärk och ömmar i hela kroppen, bihålorna är som vanligt täppta vilket gör mig allmänt trött. Hur  som helst är tanken att Håkan ska hämta vår nya familjemedlem idag på Maxi medan jag ska mentalt förbereda mig på att lunka iväg till ett möte ikväll. Kommer nog bli en väldigt lugn måndag!

Har bokat min resa till Stockholm nu också! Åker 16 mars så jag kan fira St Paddy's uppe med Jeanette och förhoppningsvis resten av gänget. :) Stannar en vecka och kommer lägga tyngdpunkten på att umgås så mycket jag bara kan med min underbara lilla systerson Simon! Kommer självklart ha tid för er andra också, redan bokat in Jennifer på åtminstone en dag - yeay!


Okej, nu blir det att fixa en kopp te och ta vitaminer!

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: