Sanningen att säga

Receptblogg

Kategori: Allmänt

Har bestämt mig för att öppna upp mina hemliga recept, mina kokböcker och min kreativa impulstillagande sida och starta en "filial"-blogg till den här med bara matlagning, bakning och härliga kökstips. :)
Efter många timmar på andras bloggar har jag insett att jag måste våga och orka laga mer, även de kvällar som just nu består av färdigmat eller mackor för jag älskar verkligen att stå i köket och det vet ni som känner mig. Så nu kan ni lättare också få tag i de recept som jag glömmer att ge er - haha!

Okej, behöver dock ett namn på bloggen så har ni några tips är det bara höra av er! :)

Den här bloggen kommer självklart fortsätta, det här är ju min plats att skriva av mig, påminna mig själv om saker och ge er de ständiga uppdateringarna om mitt inte fullt så händelserika studieliv här i Halmstad.

Bara för det är det nu strax dags för matlagning - hemmagjord pizza och äppel&hallonpaj med vaniljvisp!



Love, M

Kommentarer

  • Tove säger:

    Strössel! Helt klart..

    2010-03-03 | 06:37:22

Kommentera inlägget här: