Sanningen att säga

Snart till Stockholm!

Kategori: Allmänt

På tisdag går tåget till Stockholm, ser fram emot det mer än jag i ord kan förklara! Ska äntligen få träffa SIMON! :D På bilderna jag fått är han drömskt söt och jag bara vet att han kommer älska mig, så klart, hur ska han inte kunna göra det? Haha. Ska bo hos Ingela och Claes första dagarna så det kommer bli kul!

Sen på lördag är det dags för baby shower för Sofia! Ska vara hemma hos Jeanette i nya lägenheten och laga afrikansk plockmat och ha juicedrinkbar och bara chilla med musik och film :) Ska bli grymt kul. Dessutom ska jag på brunch på Mosebacke med Astrid på söndagen och sen åker jag inte hem förrän på tisdagen igen. Det ända tråkiga med veckan är att Håkan kommer vara kvar i Halmstad, saknar honom fruktansvärt när vi inte är tillsammans och jag får svårt att koncentrera mig och svårt att sova. Men det är bra träning inför hans New York-resa om några veckor.


Nu ska vi mysa i soffan, se film och äta nybakta äppelkakemuffins! :)

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: