Sanningen att säga

Carrie on!

Kategori: Allmänt

Såg ju som tidigare nämnt nya SATC-filmen igår kväll och jag håller inte alls med all kritik den fått - jag tyckte den var underbar! Skrattade en massa och älskade flera av klädvalen som bars. Bäst av allt är att den behöll känslan av både serien och den första filmen. :) Blir helt klart att se den igen när den kommer på dvd!

 


Fick galet med inspiration till att rita och designa men inte minst blev jag inspirerad att shoppa! Så inspirerad att jag idag köpte två par skor på rea som visade sig sitta dåligt på fötterna, så det blir att hitta någon som har 39 i storlek och sälja billigt. Så kan det gå. ;)

Mest av allt älskar jag känslan som SATC inger, utstrålningen och energin. Älskar bilden på Carrie här ovan, älskar kläderna, halsbandet och över allt annat älskar jag håret. Eftersom jag länge velat åka till Marocko, och den önskan nu tredubblats ungefär, letas det nu resor dit för fullt! Önskar Sofia kunde följa med men det är inte många dagar kvar nu innan hon föder första lilla bebisen i vårt gäng! :D

Rekommenderar i alla fall alla SATC-fans att se filmen, jag tycker den var en perfekt uppföljare!


Love, M.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag sa ju att du skulle testa dem först :P

    2010-06-01 | 20:25:11

Kommentera inlägget här: