Sanningen att säga

En tur i SATCs förtrollade värld

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag (äntligen!) se Sex and the City 2! Ska bli riktigt kul och fastän jag både hört och läst en hel del kritik om filmen hoppas jag att den ska vara både rolig och full av inspiration. :)



Jag har många glada minnen till serien och den första filmen har jag hunnit se i alla fall ett tiotal gånger. Älskar hur lättsam och samtidigt charmig den är, älskar kläderna och inspirationen jag får att rita, skriva, leta kläder och blanda drinkar :)

Mitt bästa minne är det när Astrid och jag satt 3 dygn i sträck över ett nyår och tittade igenom hela boxen och bara tog korta pauser för mat och powernaps på en kvart för att orka med. Haha, det finns ingenting med de dagarna jag inte ler åt när jag tänker tillbaka på. Måste helt enkelt göras om någon gång!

Innan bion idag blir det middag och drinkar på Bulls för rätta stämningen!


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: