Sanningen att säga

Grekland i onsdags, Arkham Asylum idag

Kategori: Allmänt

Hade en jättetrevlig kväll på togafesten i onsdags men har inte varit så bakis på många, många månader som jag var igår. ;) Får lägga upp en bild på världens bästa bakismat sen. Blev under festens gång lovad frukost på Nyhem närhelst jag önskar, ska även få äran att bli AP-are under nollningen i år och träffade en byggare jag inte sett sen nollningen 08! Haha, makalös kväll med andra ord!

Idag dock ska det bli in i dårhuset och snöa in mig på affärsplanen igen, den går inte riktigt som vi vill och eftersom det inte alls är lång tid kvar och vi inte får någon som helst handlednitng sedan ett tag tillbaka har vi svårt att ta oss ur den negativa bubblan. Därför ska jag på något vis och vänster hålla mig fokuserad hela dagen utan kaffe - I CAN DO IT! Skicka dock gärna lite extra energi om ni har och kan! :)
Fredagslove, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: