Sanningen att säga

long time ago

Kategori: Allmänt

Eller ja, det var några dagar sedan jag sist skrev. Haft några bra och några sämre dagar som igår toppades med att se Nanne Grönwall dansa poledance ;) Julbordet i Båstad var bra, alltid mysigt att komma iväg och göra saker med min underbara Håkan. Tror inte någon förstår hur otroligt mycket han betyder för mig och hur glad han gör mig varenda dag, varenda vecka, hela året om.

Idag har vi tvingats ta det riktigt lugnt eftersom vi kom hem först halv fyra imorse efter mycket kall och lång väntan i snöfall och iskyla. Trötta och med tunga huvuden vaknade vi imorse och har spenderat mer eller mindre hela dagen med endast en pizza som mat och en skön soffa att ligga i. Dessutom tittar vi på Masterchef Australia den andra säsongen och det är både spännande, inspirerande och riktigt roligt att göra ihop! :)

Blir förhoppningsvis en hel del inlägg i veckan, har en del funderingar att få ur mig. ;)


Nu är det snart dags att sova igen, älskar vår varma och absolut lagom stora säng.
Önskar er alla en fin start på nästa vecka!


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: