Sanningen att säga

Danmark

Kategori: Allmänt

Spenderat helgen med Håkan och hans släkt i Danmark. Även om det blev ett lite kortare besök för vår del var det så härligt att komma bort en sväng och få känna på hur det är att umgås med släkt igen. Saknar så många i min familj, inte träffat dem på jättelänge. Främst är det väl Emma och tvillingarna som jag verkligen saknar men alla mina kusiner och all tid vi spenderat i huset i Hälsingland.

En dag ska jag fixa ett gigantiskt hus härnere på västkusten dit hela min släkt kan komma och hälsa på i samma veva. Självklart ska även Håkans släkt få plats i samma hus samtidigt så det kommer verkligen behöva vara stort ;)

Tyvärr lägger sig en sorgsen tyngd över alla glada familjestunder också eftersom det påminner mig om vad som komma skall och vilka som kommer saknas runt middagsbordet.

Hursomhelst, varit och storhandlat med Maria idag så jag ska strax börja laga mat så det är klart när Håkan kommer hem från jobbet idag. :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: