Sanningen att säga

Julkänslor :)

Kategori: Allmänt

Oh yes, julkänslorna har kommit till och från i snart två månader men först för någon dag sedan när jag såg information om Blossas årgångsglögg och årets julsnaps satte det igång på riktigt!

För er som missat det är det dags att förhandsboka Blossa X - saffran redan nu på deras hemsida så man med säkerhet kommer åt dessa guldklimpar! Speciellt i Stockholm kan det vara bra att göra detta. Glöggen ska smaka godast rumstempererad i år och sägs smaka som att ha doppat en saffransbulle i vanlig vit glögg, tydligen riktigt gott med andra ord. :)


Ser fram emot glöggprovningar, julbak och allt annat härligt som hör vintern till även om jag njuter av hösten till fullo. Hösten som är en av mina absoluta favoritårstid (vilket de flesta av er vet).

Nu ska jag försöka vila av mig den här förjäkliga förkylningen och äta lite mat.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: