Sanningen att säga

stolt

Kategori: Allmänt

Jättestolt och glad för min fina Håkans skull. Han är en så underbar sambo, en fantastisk person med mycket humor och otrolig kämparglöd och kunskap. Varje dag med honom är en lycka i sig, ikväll ska jag se till att laga en ordentlig middag och städa i ordning lite här hemma så tvätten ikväll inte blir så jobbig. :)

Idag mår jag lite bättre men faller till och från ner i svackor igen. Igår var betydligt värre även om det var skönt att prata av sig med folk i Stockholm. Har ingen härnere i Halmstad som vet vad jag går igenom och som jag verkligen känner att jag kan prata med, funderade på att ringa en viss person men det skulle kännas fel just nu att ta upp det här med den personen.

Önskar jag kunde åka upp till min älskade Simon i Stockholm också! Han har börjat resa sig upp och krypa och jag tycker han är så otroligt duktig och snabb på allting! :) Tusen pussar till min Simon!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: