Sanningen att säga

Flera fina önskningar

Kategori: Allmänt

Okej, lite annat fint jag önskar mig är den här snygga väskan från DKNY som jag tror mig ha sett på Åhlens City i Stockholm och som jag hoppades att jag skulle kunna hitta på rean nu i mellandagarna.


Nästa önskning är en prenumeration på Allt om Mat som jag just nu såg hade ett erbjudande om 5 nummer med bonusgåvan av en köksvåg! (något som jag också behöver) Så det skulle vara härlig inspiration under året! :)



Ännu en tidning jag gärna skulle prenumera på är ToppHälsa, som jag tycker är både inspirerande och charmig! Så en prenumeration på den skulle sitta finfint!



Har även hittat tre kokböcker som skulle vara roliga att ha. Den ena är Blueberrys egna "Food for thought", den andra är Nigellas kök och den tredje är Systrarna Eisenmans Mingelmat. Alla tre är jättehärliga och jag tror de skulle vara till stor nytta och glädje i mitt hushåll! :)




Så nu hoppas jag ni alla, framförallt sambon som bett om en lista, har fått lite inspiration till vad man kan ge mig i födelsedagspresent! :) Oavsett vad så är jag som mest glad om folk tar sig tid att ringa ett samtal och gratta personligen!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: