Sanningen att säga

Julen närmar sig!

Kategori: Allmänt

Äntligen närmar sig julen på allvar, även om det är svårt att boosta julkänslorna när vädret utanför fönstret återspeglar tidig höst. Ska ta några dagar uppe i Stockholm i helgen medan sambon stannar hemma bara för att mysa med mina syskonbarn och ge dem deras julklappar. Saknar dem något så oerhört att jag behöver träffa dem för att finna min väg tillbaka till mig själv.

Snart klar med alla julklappar, klar med alla julkort, fixa julgodis innan vi åker ner till sambons mamma sen är nog julen färdig för i år när det kommer till planering och fix. Hur går det för er?

Nu börjar paketen dyka upp hemma hos mig också, vunnit en del härligheter på sistone bland annat boken hos Elins jul som jag skrev om tidigare! Den var väldigt fin :)

Nu är det dags att äta lite lunch och fortsätta plugga igen - önskar er alla en underbar dag!



Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: