Sanningen att säga

idag trappar vi upp!

Kategori: Allmänt

Kom igen nu, kämpa! Idag trappar jag upp min utmaning mot mig själv att hitta tillbaka till den jag är, den jag behöver extra energi för att nå upp till igen. Inte nog med att studietakten både ökar och blir mer intensiv, trots att jag kört fast i en uppgift, jag ska om två timmar ut på promenad med Sandra och det är dags att boka in en provträning på Actic så fort jag har vägarna förbi!

Utöver allt detta har finaste Jennifer sagt att hon kanske kommer ner om ynka tre veckor! :) Ren lycka att ha henne till bästa vän kan jag meddela. Ser fram emot långa promenader, många koppar te, brädspel och allt annat helgen kan komma att erbjuda :)

Har planer på att söka ett jobb också som dykt upp och som jag är väldigt intresserad av, dock saknar jag mestadels av kvalifikationerna men vad är jobbsökande om inte en utmaning? Alltid kul att bara söka och få respons.


Ha en fantastisk måndag!
Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: