Sanningen att säga

inför Oscarsgalan

Kategori: Allmänt

Ifall jag var bjuden och fick den stora äran att gå på Oscarsgalan (gärna med Liam Neeson!) skulle jag gärna ha någon av dessa underbara klänningar på mig;



De fyra översta är från Elie Saab, de två understa är i ordning från Dior och Givenchy.
Googlat fram alla bilderna och hittade självfallet ungefär tjugo till oslagbara klänningar i ärtgrönt, korallrött, starkt turkost och olika nyanser av gult men de här slog lite extra starkt just nu :)

Får se vad det blir för spännande klänningar imorgon, hoppas på mycket färg i alla olika nyanser och gärna nya spännande snitt och mönster. Senaste åren har varit lite tafatta när det kommer till färg.

Imorgon natt blir det med andra ord drinkar, snittar och någon mysig dessert. Får se vad jag bestämmer mig för. Någon annan som ska se Oscarsgalan?
Sett varje år sedan jag gick i mellanstadiet utom ett, så lite drygt tio-tolv år. Älskar det!

Nu blir det tv-tittande och mys med sambon! :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: