Sanningen att säga

Monique Lhuillier

Kategori: Allmänt

Här är några absolut fantastiska klänningar från den underbara Monique Lhullier som jag bara kan hoppas dyker upp på röda mattan i natt! Nu när upploppet strax börjar och jag har fixat nattens mat och desserter tänkte jag att ni ville ha mer inspiration innan läggdags ;)



(bilderna är från elle.com samt framgooglad blogg)

Snart börjar det - awesome! Främst undrar jag vad Anne Hathaway och Nathalie Portman kommer välja för kläder men är också nyfiken på huruvida Jennifer Hudson kommer vara där och i så fall iklädd vad..? :)


Love, M

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    på andra raden: den första och den tredje....min brudtärningsklänning? ;)

    2011-03-01 | 09:48:45
  • Marika säger:

    Kanske.. :) Eller något ännu finare kanske, får allt se. Det är ju ett tag kvar ;)

    2011-03-01 | 15:09:28

Kommentera inlägget här: