Sanningen att säga

redan torsdag

Kategori: Allmänt

Har haft en trist start på dagen och ser just nu inget ljus i studietunneln. Skulle behöva någon som kan sitta och plugga med en varje dag, någon som lyfter min studieprestation (som senaste tiden varit hög) och som orkar lyssna när jag mår dåligt. Dock är dessa personer inte lätta att hitta.

Ska iväg om drygt en timme på dubbla möten, dels med foutb-gruppen och sedan det studentpolitiska utskottet. Förhoppningsvis blir det bra, effektiva möten och när jag väl kommer hem ska jag sätta mig med te, musik och kurslitteraturen och bara läsa resten av kvällen. Har två saker jag ska få klart den här veckan och en tredje som i alla fall ska hinna påbörjas så fullt ös hela helgen!

Önskar er alla en fantastisk dag och att den började bättre än min!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: