Sanningen att säga

våraccessoarer

Kategori: Allmänt

Så mycket vårkänslor inom mig som vill ut! :) Om ändå vädret bara kunde bli lite varmare, är ändå väldigt nöjd med att inte ha snö längre, det var allt annat än mysigt i Stockholm när snön föll.

Hittat dessa ljuva pieces hos Topshop som jag verkligen önskar fanns i min garderob för att kunna lyfta mina kommande vårkläder! Främst lockar de bruna skorna, ballerinorna med blommor och ringen med vingar.


Nu ska jag sätta igång och diska så jag hinner måla om naglarna innan jag träffar fina Maria och åker och handlar. Ska bjuda min underbara sambo på fläskfilegryta ikväll och bakade jordgubbscheesecakemuffins i förrgår som vi har till mys inför kvällen. Blir film och tända ljus ikväll, kanske lite spel på vårt Wii också ;)

Förmodligen bio imorgon, någon som sett The Kings Speech ännu?


Love, M

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    du får säga hur muffinsarna blev sen då :) och kanske lägga upp receptet eller åtminstone fixa till mig :D ja

    2011-02-18 | 12:25:15

Kommentera inlägget här: