Sanningen att säga

2011

Kategori: Allmänt

Så var vi inne på det underbara nya året 2011. Jag känner på mig att året kommer bjuda på en hel del förändringar, såväl goda som mindre önskvärda och jag anar ett legendariskt år är att komma! Tackar alla som var närvarande vid Smeds 30-årsfest och gjorde kvällen underbar. :) Tyvärr finns det inga bilder på Håkan och mig fastän vi var finare än vi någonsin varit och det sötaste paret för kvällen utan att vara partisk ;)

Tänkte passa på att visa ena ljuvliga födelsedagpresenten jag fick i Stockholm. Googlade fram bilden då jag har lite problem med kameran men min box ser om möjligt bättre ut! Tackar Marie så otroligt mycket för såväl sällskapet som denna Christmas Candy Box från Lush. Än så länge har jag bara hunnit testa Snow Fairy Lip Tint som är jättefint och imorgon ska jag unna mig ett långt bad med polkagrisbubblet.


Nu ska jag testa teet jag fick från min fina vän Karolina som ska göra det lättare att sova gott om nätterna - du känner mig väl som ger mig detta. :) Eftersom det doftar jättegott kan jag bara ana hur gott det kommer smaka.

Med det önskar jag er alla en godnatt och en fortsatt fin helg som start på 2011!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: