Sanningen att säga

hemmaspa

Kategori: Allmänt

Eftersom jag hann med allt jag skulle idag har jag avnjutit ett litet hemmaspa. Tog slut på min underbara scrub från Björk and Berries som jag älskat och istället för att köpa en ny likadan ville jag testa något nytt nu till våren så jag har köpt ljuvligt doftande sweet lemon scrub och sweet lemon whip body lotion från The Body Shop! Redan testat den sistnämnda och är riktigt förtjust. Ser fram emot en mysig vår i citronens tecken! :)


Bilderna är lånade från The Body Shops hemsida som alltid är väl värd ett besök! Sitter och spanar in lite saker jag skulle vilja köpa och testa men väntar nog till kundklubbsdagen den 3e mars. :)

Nu blir det te, massage och sen en smoothie!


Love, M

Kommentarer

  • jennifer säger:

    JAG ÄLSKAR SWEET LEMON BODYSCRUB! det gör även niko oxå ;) vi har köpt den, är snart slut...har vi i duschen, så himla skönt och luktar såå gott!

    2011-01-31 | 13:29:49

Kommentera inlägget här: