Sanningen att säga

huvudvärken har återvänt

Kategori: Allmänt

Efter en effektiv och mycket givande förmiddag kom jag efter föreläsningen hem med illamående och huvudvärk och var tvungen att lägga mig och vila. För en halvtimme sedan började tvättiden så då fanns det inga alternativ att vila mer fastän det varit väldigt skönt. Därför är jag back on the horse och ska skicka ett riktigt viktigt mejl samt läsa och anteckna några kapitel till ur ena kurslitteraturboken nu mellan varven i tvättstugan och hoppas att dagens uppgiftsavklarande inte slutat redan.

Ikväll blir det förövrigt vegetarisk middag bestående av en linscurry med bulgur som jag hoppas piggar upp kroppen lite! Funderar på att be sambon handla hem lite saker också till morgondagen så jag hinner äta en ordentlig lunch och orkar med eftermiddagen i skolan.

När ska förresten snöslasket ge upp och göra Halmstad lite mer framkomligt?


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: