Sanningen att säga

lång måndag

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en lång men i många fall givande måndag! Haft trevliga fikastunder, startat upp studiegruppen med Sandra vi två ska ha under våren för att ta ikapp poäng och hållit i ett möte som gick väldigt bra! :)
Försöker just nu få schemat för våren att gå ihop, vet inte riktigt hur det ska gå och det är en kurs senare under våren som jag troligen måste läsa om helt vilket svider lite eftersom jag gjort några av uppgifterna redan och inte tycker jag ska behöva göra om dem. Ska försöka prata med läraren om det i veckan.

Har en sak kvar att göra idag, ett mejl som ska skickas till registrering, sedan är det dags att dricka lite vatten, göra mig i ordning och lägga mig för att vila och förhoppningsvis somna tidigt! Måste upp absolut senast 08.30 imorgon om dagen ska gå ihop!

Hoppas ni andra har en skön start på veckan! :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: