Sanningen att säga

Nej usch och fy.

Kategori: Allmänt

Idag är en sämre dag än igår välmåendemässigt. Vaknade med tung, tryckande huvudvärk och illamående. Känner mig lite suddig på synen också så det blir till att ta värktablett idag och hoppas det kan släppa innan föreläsningen vid 13. Har hunnit plugga lite nu på förmiddagen i alla fall och tänkte läsa tre kapitel till innan jag tar en liten paus och vilar upp mig.

Ikväll blir det sminkkväll med Frida och Annika. Mys! Ska dit direkt efter föreläsningen därav ytterligare ett skäl till varför jag ska må bra idag! Kommande två dagar sen är det individuella studier med Sandra och Maria på campus så då kan jag ju styra tider och sånt lite efter hur jag mår mer. Ska försöka hinna baka lite muffins ikväll av vad vi har hemma och ta med till fika imorgon så vi inte behöver gå och handla under tiden, sen blir det te i en termos för min del. Spara spara spara pengar är det som gäller nu!


Önskar er en fridfull onsdag!

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: