Sanningen att säga

nightmares

Kategori: Allmänt

Haft extrema mardrömmar inatt och sovit både lite och dåligt. Ena gången vaknade jag skrikande och livrädd och slängde mig på Håkan som lugnt sov vidare. Usch och fy.

Idag ska jag strax äta lite lunch innan det bär av till plugg i bibblan med Maria! :) Ska bli skönt att färdigställa lite grejer så jag kan bocka av och sedan börja läsa nästa bok. På måndag ser jag även fram emot att få mer info om själva distanskursen, vilka övningar det blir och sånt.

Utöver det damp det nyss ner en gigantisk hög handlingar inför nästa veckas möte som jag ser fram emot att läsa igenom till en god kopp te någon kväll! :) Mötena är faktiskt jäkligt roliga och spännande för er som funderar på att söka styrelseuppdrag. ;)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: