Sanningen att säga

Nyårslöfte

Kategori: Allmänt

Är redan jättetrött och lär somna tidigt inatt, vilket ju är lägligt eftersom jag är ensam ikväll. Ska laga en lätt middag strax, sedan unna mig ett hemmaspa och läsa i boken jag håller på med. Ett av de "mål" jag satte för året var att komma igång och läsa vanliga böcker igen istället för enbart kurslitteratur, för att göra målet mer mätbart valde jag att sätta 5 skönlitterära verk på listan. :)

Började för några dagar sedan med att läsa Bilbo av Tolkien. Inte läst hela den förut utan bara fått den högläst av min syrra när jag var mindre. Efter det står Liftarens guide till galaxen på tur och sedan lite nya böcker jag köpt hem. Läser någon av er något ni kan rekommendera? Alla tips är välkomna. 


Love, M

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    JA! One day :) den är jätte fin. Har strax läst ut den och då är det faktiskt dags för att äntligen ta tag i harry potter böckerna...

    2011-01-13 | 08:46:28
  • Marika säger:

    Låter awesome vännen! Ringer dig så fort min telefon fungerar igen så vi kan catch up :)

    2011-01-14 | 08:46:24

Kommentera inlägget här: