Sanningen att säga

on fire

Kategori: Allmänt

Har klarat av TVÅ att göra listor idag! Sitter med den sista punkten just nu vilket känns fantastiskt. Är inte ens trött och jag fick sim-kortet så jag har hunnit fixa massor med telefonen också. Yeay!

Dock önskar jag att jag fick sitta i ett fint kontor just nu för att inte få så ont i ryggen. Njuter dock av min nya bukett av vita tulpaner jag passade på att köpa när jag var ute nyss och bokade in en tvättid ikväll också när jag ändå var i svängen. Funderar på att städa källaren också ikväll. Hrm, overkill?


(Foto: Living Etc)
På bilden ovan befinner jag mig i drömmarna just nu! Älskar bilden, den utstrålar lugn och harmoni. Hur tänker ni er att ett hemmakontor ska se ut? Jag älskar färger men tror jag skulle arbeta effektivast i en ganska stillsam färgskala i vitt och grått med några färgstänk, som office tabsen jag visade tidigare.

Ska göra mig en kopp te till. Lite huvudvärk börjar smyga sig på igen.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: