Sanningen att säga

solig söndag!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit underbart väder härnere i Halmstad, även om det varit någon minusgrad så har himlen varit klarblå, solen skinit och fågelsången spirat. Våren är på intågande! Om än så sakteliga. :)

Efter intensivt pluggande, tvättstuga, promenad och fix sitter jag nu uppkrupen i soffan och premiärdricker te ur min nya mugg jag köpte på Ittala outleten på Freeport igår! Fyndade en hel del men är mest nöjd med ljuva te-muggen från Pergola-serien Rörstrand gett ut, den kommer vara en bästa vän ett bra tag fram över!


Bilden har jag lånat från Cerveras hemsida. Tänker nog ta en promenad dit senare i veckan och se om de har fått in något roligt eller bara tråna efter Le Creuset-grytorna och de fina serviserna.

Nu ska sambon börja med middagen och jag fortsätta skriva på en inlämningsuppgift! Full rulle med studierna i veckan - wish me luck! :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: