Sanningen att säga

To do-list

Kategori: Allmänt

Idag har jag en ganska lång att göra lista även om jag vaknat upp småsjuk och behövt ställa in morgonens möte. Bland annat håller jag och sambon på att försöka komma överens om en smartare lösning till kontorsytan här hemma, dvs den 120 långa delen av ena väggen i rummet av vår etta. ;) Så där har jag lite förslag att ta fram. Dessutom har jag en del att förbereda för vårens studier, en stark förhoppning om att mitt nya sim-kort dyker upp i brevlådan idag så jag kan lösa allt som ligger och väntar där samt lite mejl att svara på och skicka ut.

Har som på gamla goda tiden ett möte på måndag att förbereda inför och ett arbete att korrekturläsa igenom och se vad som behöver justeras i för att kunna lämna in snarast. Har lite folk att kontakta i olika frågor också men det ser ändå ut att finnas tid för vila och läsning i Bilbo.

Har hittat riktigt fina office tabs jag skulle vilja köpa hem för att bättre få en översikt av allt från en underbar sida som heter seejanework.com där jag tycker ni ska ta er en titt. Hittade riktigt mycket fina saker jag vill beställa men som alltid får vi se med ekonomin vad den tillåter. ;)


(bild lånad från seejanework.com)

Nu blir det till att dricka en stor kopp te, författa ihop ett mejl och förbereda mötet på måndag innan jag tar tag i den tråkigaste punkten på min lista för dagen - diska!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: