Sanningen att säga

torsdagskaffe

Kategori: Allmänt

Inser själv att det är ett par dagar sedan jag skrev något. Det har helt enkelt hänt för mycket och för lite på samma gång och jag har inte suttit så mycket vid just datorn. Lite drygt två veckor tills jag åker till Stockholm och det är mycket som händer innan det och framför allt mycket plugg jag måste hinna få klart! Svarar jag inte på telefon är det högst troligt att jag sitter med näsan i en bok eller skriver på ett arbete - be patient!

Har fått in lite fler poäng i Ladok och blivit registrerad på rätt kurser för våren vilket gör att CSN förhoppningsvis kan ge mig pengar nu! Skulle sitta riktigt bra med inkomst efter ett halvår utan. Dessutom behöver älsklingen och jag spara ihop inför praktiken så vi kommer iväg.

Någon som har bra tips på inneträningsskor jag kan ha på gymmet?


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: