Sanningen att säga

trött och sliten

Kategori: Allmänt

Måste säga att jag efter en ganska lugn helg är märkligt trött och sliten. Musklerna gör ont, är slutkörd i huvudet och har spenderat några timmar av en annars fin söndag till studier. Framåt går det men jag vet inte om det är i tillräckligt tempo. Skulle behöva några extra timmar per dag och ett riktigt bra hemmakontor.

Hade tänkt lägga upp lite bilder men det får vänta någon dag. Ska börja göra mig redo för att krypa ner i sängen snart, måste bara föra över lite filer mellan två datorer och se till att jag hittar all info jag behöver inför arbetet jag ska lämna in i veckan.

Får inte heller glömma och se så de inte ändrat schemat för imorgon!


Ha en strålande start på veckan och skicka gärna lite energi my way! :)

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: