Sanningen att säga

våren på intågande

Kategori: Allmänt

Jag har senaste dagarna känt av vårens första små glimtar fastän det är långt kvar och har därför köpt hem lite sommarkläder och letar skor som passar ett varmare klimat. Bland annat har jag köpt en klänning från H&M (bild lånad därifrån) som är väldigt enkelt, helt min stil och ska bli så skön att strosa runt i!


Tänker som alltid matcha den med sandaler och scarfs i håret och mot kvällarna med en sval kofta över. :) Älskar verkligen långklänningar och hoppas köpa minst två till innan sommaren är här men vi får se vad butikerna erbjuder. Någon annan som börjat fundera på våren och sommaren? :)

Nu ska jag göra mig klar att sova eftersom jag ska till läkaren imorgon!


Sov gott!
Love, M

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Lika smak, den klickade jag hem inatt när jag inte kunde sova... Nu sitter jag bara o hoppas på att den kommer innan fredag :)

    2011-01-10 | 15:46:14
  • Marika säger:

    Den är jättefin och billig! :) Mitt paket kom på några dagar bara så jag hoppas för dig! Kramar

    2011-01-10 | 16:05:23

Kommentera inlägget här: