Sanningen att säga

tisdagstänkande

Kategori: Allmänt

Idag fyller min fina mamma 60 år! All min kärlek och mina tankar är skickade upp till henne och jag är så glad att jag åker upp till Stockholm imorgon för att spendera en hel vecka med min fantastiska familj. Ser fram emot alla kramar och skratt :)

Dessutom fyller en fantastisk kaffe-kompis 25 idag, grattis Karolina! Vi ses alldeles för sällan och jag längtar till att ses på stan för en hel jäkla kanna kaffe nu i veckan! :)

På den mindre glada sidan har jag kört fast i en skoluppgift som måste, måste bli klar idag! Har en halv sida kvar att skriva men den är så kompakt uppgiften att texten inte alls blir som jag önskar och jag får inte med allt jag vill. Intressant är den dock!

Vill att min älskade sambo ska komma hem nu och bara vara nära mig och skänka mig det lugn och den glädje jag alltid känner när jag har honom intill. Allting är bättre med honom i mitt liv!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: