Sanningen att säga

dålig dag

Kategori: Allmänt

Har en dålig dag med huvudvärk, problem med fokusering och lätt yrsel. Ja, den väldigt lätta diagnosen är att mitt järnvärde troligen sjunkit alldeles för lågt igen och eftersom min blutsaft är slut och mina järntabletter likaså måste jag rota igenom medicinlådan efter brustabletter. 

Idag har jag bestämt mig för att köpa en sak till mig själv som jag tror kommer motivera mig i träningen. Nämligen powergloves! De är inte så dyra, ska sitta bra och ger en bra vardagsmotion till mina stackars armar som tappat det mesta av sin styrka senaste åren. Tackar även sötaste Jennifer för motivationen och stödet inför min träningsdebut på måndag! :) Behöver allt pepp jag kan få!


(bild lånad från sportfritid.se)


Ska bubbla lite nytt vatten och försöka skaka av mig huvudvärken så jag kan plugga lite nu på eftermiddagen! Bara en vecka till de första två inlämningarna måste in. :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: