Sanningen att säga

gymkort!

Kategori: Allmänt

För första gången på så många år att jag inte ens vill nämna det egentligen har jag bokat in en tid på gymmet och ska köpa kortet på måndag. Ska bli så härligt att komma igång igen och det ska bli skönt att få starta med ett pass tillsammans med en utbildad tränare som kan säga vilka övningar jag bör undvika för ryggen och hur maskinerna fungerar igen.

Utöver det har jag försökt spana efter ett par skor att ha på gymmet men jag hittar inga riktigt än, någon som har bra förslag på stabila men ändå hyfsat billiga skor? Hör av er i sånt fall! :)

Nu ska jag ta en powernap på soffan och försöka bli av med huvudvärken.


Love, M

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    ÅH!! Vad roligt! Det kommer gå alldeles utmärkt! :) behöver du pepp så är det bara att ringa mig...jag var ute i morse kl 5 och sprang innan jobbet ;)(kommer dock inte hända igen på ett tag)

    2011-06-16 | 08:14:10

Kommentera inlägget här: