Sanningen att säga

long time

Kategori: Allmänt

Efter en evighet av tystnad här på bloggen är det dags för en liten uppdatering igen. Var uppe i Stockholm förra helgen och träffade min underbart söta lilla brorsdotter för första gången, hon var så liten och mjuk och mysig att krama på! Saknar henne redan :)

Självklart träffade jag även systersonen Simon som är kanske den gladaste och busigaste lilla pojken, ett riktigt charmtroll som jag älskar så mycket att jag går sönder inombords av att bo såhär långt bort. Han är fantastiskt rolig att vara nära. :)

Så var vi på Grönan med Tina och Andreas och vann 2 kilo choklad och Håkan var galen och åkte Insane medan jag satt och rös på bänken nedanför. Åkte faktiskt ingenting utan satt nöjt på diverse bänkar med min chokladask. ;) Kommer aldrig få för mig att åka något så bisarrt som Insane, fy fasiken!

Utöver det så har sommarkurserna börjat vilket gör att jag inte kommer ha den tid att skriva här nu i början i alla fall som jag tänkt mig. Ska precis sätta mig och läsa första delen i första boken så får vi se hur jag ska lägga upp första uppgiften i första kursen - pust, mycket första där. Men tror bestämt det blir till att äta lunch först.

Imorgon ska jag träffa Annika, Markus och deras lilla prins Elias också! Lovely! :)
Dessutom köpa gymkort och fortsätta på kurslitteraturen. Hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: