Sanningen att säga

balans

Kategori: Allmänt

Senaste dagarna har jag hittat en fantastisk balans när det kommer till sockerintag. Jag blir helt enkelt nöjd och tillfredsställd av mindre och vanligtvis bättre valda sockerprodukter. Dessutom har jag blivit mycket bättre på att välja bra och goda mellanmål under dagarna. Inte riktigt kommit i fas med frukost än men det kommer! Gröten slinker inte ner lätt de mornar jag orkar med frukost men jag kämpar vidare!

Testade de här idag med Håkan men vi var inte imponerade! Däremot har jag hittat några riktigt goda mörka chokladkakor från Lindt och Anton Berg jag tänkte tipsa mer om sen.



Bara att ta tag i träningen. Fynda träningskläder i min storlek så fort jag känner mig säker med pengar och sen blir det gymkort och joggning. Ser fram emot att springa Topploppet i höst! :) Länge sedan jag kände så.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: