Sanningen att säga

headache

Kategori: Allmänt

Den här nedrans förkylningen vägrar släppa taget och jag har så svårt att koncentrera mig. Önskar ibland att skolarbetet inte var låst till en datorskärm. Ser suddigt, har huvudvärk, ont i öronen och svullen hals - en inte alltför rolig söndag med andra ord.

Imorgon blir jag av med lite grejer jag sålt på blocket i alla fall. Ska bli riktigt skönt med lite pengar och lite mindre saker hemma som ändå inte används. Dessutom är tanken att jag ska köpa ett gymkort nu när jag gjort löst lite pengar och väntar egentligen bara på att bli frisk och på att köpa hem träningskläder.

Ska börja med middagen snart. Älsklingen har efterfrågat kyckling, so kyckling it is! 


Imorgon är det måndag igen - yihaa! ;)

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: