Sanningen att säga

längtar tills imorgon!

Kategori: Allmänt

För imorgon kommer världens bästa vän ner och ska ge mig all energi och jävlar anamma jag behöver för att klara mig igenom tentaveckan nästa vecka! Finfina Jennifer kommer dessutom komma ner med lite grejer från föräldrarnas lägenhet jag ville ha ner samt en smaskig vinflaska vi ska avnjuta i det strålande vårvädret jag hoppas västkusten kan bjuda på i helgen! :)

Idag har jag hunnit med galet massor annars och ska precis sätta mig sista en och en halv timmen innan sambon kommer hem och läsa mer kurslitteratur till tentorna! Pust. Känner mig överväldigad över att avsluten på alla fyra kurser kommer samtidigt och bjöd på betydligt mer jobb än jag kunde vänta mig. Efter tentaveckan drar nästa två kurser igång direkt på måndagen så det blir inte mycket vila upp huvudet heller, ser dock fram emot att få in lite fler poäng i Ladok och förhoppningsvis kunna få CSN för att jag faktiskt nått upp i mina efterfrågade poäng! 



Ha en strålande eftermiddag och kväll allesammans och håll era tummar och tår för mig nästa vecka! :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: