Sanningen att säga

Efter tung helg kommer tung vecka.

Kategori: Allmänt

Det har varit en riktigt tung helg rent mentalt. Pluggat non-stop mest hela tiden, lyckats få en muskel i armen som gör ont för att jag handskrivit så mycket och min rygg - i vanliga fall är den dålig, nu är den helt förstörd! Dessutom har jag så svårt att sova, det blir sällan mer än 5-6 timmar per natt längre och jag vaknar med ögon som är svullna och en kropp som skriver av smärta och som känns som bly.

Oh well, hann med allt jag planerat och lite till i helgen så jag känner mig nöjd. Önskar bara det kunde vara en lugn vecka som väntade men det är det tyvärr inte. Anyhow. Livet rullar med andra ord på. ;)

Borde göra mig i ordning och försöka sova, vet att det är tidig kväll men som sagt, ont om sömn på sistone så jag borde ta chansen när den finns! Har börjat spana på lite nya lösningar till lägenheten som inte kostar skjortan och som kan skapa lite förnyelse och ge lite färg och form. Om någon av er har ett träbord ni vill göra er av med så bara säg till! :)


Nu - krama min sambo, borsta tänderna och krypa ner i sängen med en bok (kurslitteratur såklart!).
Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: