Sanningen att säga

Glad advent allesammans!

Kategori: Allmänt

Dagen bjuder på riktigt höstväder men i vår lilla etta är julstämningen på topp! Julmusik, tomtegröt, julbak, lite diskret pynt har börjat hitta sin väg in i lägenheten också, tända ljus i fina lyktor. Älskar att julen äntligen är här igen - nu jäklar ska här mysas och njutas närmaste 6-7 veckorna! :)

Tänkte visa ytterligare lite saker som just nu befinner sig på min önskelista i år;

Korres finfina showergel med kokosdoft! Vilken härlig vinter det skulle bli om jag kunde längta efter att duscha med den här! :)


Detta fina penselset från MAC som bland annat säljs hos Kicks skulle verkligen pigga upp sminkväskan och jag har hintat till min fina sambo att de här gärna får ligga i en av mina klappar i år! Perfekt att de är i mindre storlek också så de lättare kan följa med när jag pendlar till Stockholm.


En brulé-brännare! Gärna denna fina från Sagaform men jag vet att det finns många liknande lite varstans. Skulle vara toppen att äntligen ha en i köket så mina bruléformar kan komma att användas lite oftare. :)
(alla bilder är framgooglade)


Tror vi nöjer oss så för dagen. Nu är det dags för mig att servera tomtegröten och njuta av en långbrunch med min fina sambo! Ha en toppenadvent allesammans! :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: